• Ponowienie płatności

Ponowienie płatności elektronicznej PayU - Moda Sanok

Szanowny kliencie,

Jeśli z jakiegoś powodu próba płatności elektronicznej (PayU) w naszym sklepie Moda Sanok, nie została zakończona pomyślnie (np. z powodu problemu z połączeniem internetowym, awarią banku czy przeglądarki internetowej), to informujemy, że taką płatność można ponowić.

Aby to zrobić, należy wejść na swoją pocztę e-mail, po czym odnaleźć e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Na samym dole wiadomości jest link do płatności.
Można na niego kliknąć, ale jeśli nie jest to możliwe to wtedy

należy ten link skopiować (zaznaczyć, kliknąć prawym przyciskiem myszki, i wybrać kopiuj)
po czym wkleić na pasek przeglądarki
(najeżdżamy myszką na pasek przeglądarki, klikamy prawy przycisk myszki i wybieramy wklej).

Uwaga: link pojawi się tylko przy wcześniejszym wybraniu płatności przez PayU.

Wybieramy naszą bankowość, i wykonujemy przelew za zamówienie.

Gdy zaksięgujemy wpłatę, zamówienie zostanie zrealizowane, produkty zostaną wysłane zgodnie z wcześniej wybraną opcją dostawy.


Jeśli ponownie nie uda się zrealizować przelewu, oferujemy także możliwość wpłaty przelewem tradycyjnym:

63 8642 1184 2018 0005 0874 0002

Z.P.H.O. Modis Lidia Kielar

Przy tej formie zapłaty, czas realizacji zmówienia może się wydłużyć, prosimy o wcześniejszy kontakt.


Jeśli masz jakieś pytania, prosimy dzwonić 606 931 045, lub napisać na modasanok@gmail.com

Dziękujemy.